EKİPLER ALEVLERİN ARASINDA KALDI
İzmir'in Buca ilçesindeki yangına müdahale eden ekiplerin alevler arasında kaldıkları anlar, cep telefonuyla görüntülendi. Görüntülerde büyük özveriyle çalışan orman işçilerinin, arazöz içinde yoğun alevlerin arasında kaldığı ve güçlükle kurtuldukları anlar yer aldı. Ekiplerin yaşadığı panik de görüntülerde duyuldu.
"CEHENNEM OLDU BURASI"
Alevlerin arasında kalan itfaiyecilerden birinin "Cehennem oldu burası" dediği, bir diğerinin ise "Camı kapat" diye bağırdığı ve arkadaşlarını "Korkmayın" diyerek sakinleştirmeye çalıştığı duyuluyor.
Ayrıca kara ekiplerinin çalışması gece boyu sürerken havanın aydınlanmasıyla birlikte 4 uçak ve 11 helikopter ile havadan müdahale yeniden başladı.
